Thursday, January 21, 2016

Isteri nekad kerat alat sulit suami



JEMPOL – Gara-gara tidak tahan bersuamikan lelaki yang gemar melakukan seks ganas, seorang wanita nekad memotong kemaluan suaminya hingga putus dalam kejadian di sebuah rumah kedai di Batu Kikir dekat sini semalam.

Kejadian malang itu berlaku pada pukul 1.55 pagi ketika mangsa seorang warga Pakistan berusia 44 tahun sedang tidur di rumah mereka yang terletak di Jalan Beringin 3.

Mangsa yang terasa sakit terjaga daripada tidur sebelum terkejut dengan tindakan isterinya yang menggunakan pisau cukur memotong alat sulitnya.

Berang dengan tindakan isterinya yang berusia 51 tahun, mangsa terlebih dahulu pergi ke Balai Polis Batu Kikir yang terletak kira-kira 1.5 kilometer dari rumah untuk melaporkan tindakan isterinya.

Mangsa difahamkan ke balai polis dalam keadaan berlumuran darah dengan memandu sendiri kere­tanya.

Dari Balai Polis Batu Kikir, mangsa yang dalam keadaan kesakitan dihantar ke Hospital Jempol bagi menjalani rawatan sebelum dia dipindahkan ke Hospital Kuala Lumpur (HKL).

Difahamkan, mangsa selamat menjalani pembedahan menyambung semula kemaluannya yang terputus di HKL dan keadaannya kini semakin stabil.


Artikel Penuh: http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2016&dt=0121&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_03.htm#ixzz3xreOX69h

No comments:

Post a Comment