Sunday, April 15, 2018

Berang diejek



Volgograd: Berang diejek memiliki alat kelamin kecil oleh pasangan seksnya, seorang lelaki berusia 25 tahun membunuh wanita 29 tahun sebelum menanam mayat mangsa dalam hutan di sebuah pekan di wilayah Volgograd, Russia.
Sebelum kejadian, lelaki dan wanita yang sudah berkahwin dan mempunyai tiga anak itu, Marina Kovalenko, berkenalan di sebuah kafe di Yerzovka, sebelum lelaki itu menemaninya pulang.
Namun, mereka kemudian ke tempat tinggal lelaki berkenaan dan melakukan hubungan seks.
Menurut Daily Mail yang memetik laporan media Russia, lelaki itu memberitahu polis, Marina mentertawakan alat kelaminnya yang menurut wanita itu, kecil.
Menurut lelaki itu, dia menjadi terlalu marah hingga ‘naik gila’ dengan penghinaan itu.
“Dia mencekik wanita itu hingga mati dan membawa mayat mangsa ke hutan sebelum menanamnya,” kata jurucakap polis.
Apabila menerima laporan kehilangan wanita itu, siasatan polis membawa kepada lelaki yang ditemuinya di pekan berkenaan.
Lelaki itu memberitahu, mereka berjalan sehingga sampai ke persimpangan menuju ke rumah wanita itu dan dia mendakwa Marina pulang bersendirian.
Namun, rakaman CCTV menunjukkan kedua-dua mereka memasuki kediaman lelaki itu dan Marina tidak dilihat meninggalkannya.
“Ketika soal siasat, lelaki itu mengaku membunuh Marina dan menunjukkan lokasi mayat mangsa ditanam.
“Dia menanam wanita itu dalam hutan di pinggir pekan,” kata jurucakap Jawatankuasa Siasatan Russia yang menyiasat jenayah berat.
Lelaki bujang itu yang tiada rekod jenayah, menghadapi tuduhan membunuh yang membawa hukuman penjara sehingga 15 tahun jika sabit kesalahan.

-Metro

No comments:

Post a Comment