Wednesday, May 30, 2018

Lindsay Lohan ucap selamat berpuasa



Los Angeles: Pada tahun lalu, Lindsay Lohan sempat menyampaikan ucapan selamat menyambut Ramadan kepada peminatnya dan pada tahun ini, aktres popular Hollywood itu turut tidak ketinggalan membuat ucapan sama.
Menerusi akaun Instagram miliknya, Lohan memuat naik satu gambar lama keluarganya dan menyelitkan ucapan selamat menyambut Ramadan.
“Saya baru saja bercakap melalui telefon dengan nenek, Nona Sullivan yang berusia 94 tahun. Percakapannya masih penuh dengan gurauan dan nasihat bijak.
“Betapa bersyukur saya saat ini, ini adalah sesuatu yang saya inginkan dalam hidup. Saya bersyukur dengan kehidupan saya dan kita semuanya harus begitu. #ramadankareem,” tulis Lohan.
Lohan yang popular dengan filem “Mean Girls”, “Herbie” itu dilaporkan sedang mendalami Islam dan beberapa kali dilihat memegang al Quran serta memakai tudung.
Dia juga kerap menulis pelbagai ayat yang berbau keislaman di laman sosial miliknya.
Pada Februari lalu, gambar Lohan memakai tudung dan memegang beg plastik tular di media sosial.
Menurut akaun media sosial yang memuat naik gambar itu, Lohan baru saja membeli alat solek halal.

-Metro

No comments:

Post a Comment