Tuesday, February 2, 2016

Aktres makan telinga mayat


Paris: Pelakon Perancis, Béatrice Dalle mengaku pernah makan telinga yang dipotong dari mayat di rumah mayat ketika dia dan rakannya yang ketagih dadah giat mencuri mayat untuk dijual kepada pelajar perubatan. Béatrice, 51, pernah memainkan watak perempuan kanibal dalam filem Trouble Every Day pada 2001, dan baru-baru ini mengaku sebenarnya pernah menjamah daging manusia.

“Ketika itu kami di dalam rumah mayat dan terlalu lapar kerana baru mengambil dadah.“Kami menjamah telinga. Alah, bukannya penting pun dan dia (mayat) tidak merengus kerana tidak tahu pun kami memakan telinganya!” katanya.

Béatrice berkata demikian ketika diwawancara stesen televisyen Perancis untuk rancangan yang disiarkan semalam. Béatrice mempunyai beberapa rekod jenayah termasuk disabitkan di Perancis atas kesalahan dadah, menyerang wardar trafik dan mencuri batu permata yang disorokkan dalam butnya.

Dia juga pernah ditahan di Miami, Amerika Syarikat kerana memiliki kokain.“Saya lebih banyak membuat perkara berbahaya dalam kehidupan sebenar berbanding dalam filem,” katanya. Béatrice sebelum ini menceritakan pelbagai perbuatan peliknya di rumah mayat di Paris, tempat dia bekerja sebelum menceburi bidang lakonan pada 1986 melalui filem Betty Blue.

Dalam kisah itu dia memainkan watak Betty yang tidak stabil emosi. Béatrice berkahwin selama 10 tahun dengan penyanyi rap Perancis Joey Starr. Dia kemudian mengahwini seorang banduan yang didakwa memukul dan merogol teman wanitanya pada 2005.

Béatrice berkata, dia jatuh ‘cinta pandang pertama’ dengan banduan itu ketika membuat penggambaran filem mengenai kehidupan di dalam penjara. Banduan itu, Guenaël Meziani, kemudian didapati bersalah merogol, tetapi pada 2009 dibenarkan keluar setiap hujung minggu. Béatrice menceraikan Meziani pada 2013 selepas lelaki itu mengugut membunuhnya.

- See more at: http://www.hmetro.com.my/node/112105#sthash.JgQlMyi7.dpuf

No comments:

Post a Comment